زندگی عاشقونه مازندگی عاشقونه ما، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
عشقم محمد امین عشقم محمد امین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
نفسم ثمین نفسم ثمین ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

امین و ثمین عزیزم

من یه مادرم با یه دنیا خاطره مادرانه😊

روز مادر

1397/12/8 21:25
نویسنده : مامانی
401 بازدید
اشتراک گذاری

همه دلخوشیم تو این زندگی اینه:هنوز مادری دارم که منتظره برم خونه...

روز همه مامانا بخصوص مامان خودم مباااارک...ایشالا سالیان سال سایشون بالا سرمون باشه

عزیزای دلم دوستتون دارم

بخاطر روز پر خاطره ای که برای ساختید ممنونم

اینم عکس کادوهاتون... میگذارم تو وبتون تا یادگاری بمونه

دسته گل رز سلیقه امین جونمه...گویا ایشون اصرار داشتن سطل گل رز گل فروشی رو یکجا بردارن تقدیم کنن که در نهایت به یه دسته گل راضی شدن...فدای ثمین جونم بشم که رسیده گل فروشی یه دسته گل اصطلاحا فله ای برداشته و به هیچ چیز دیگه ای هم راضی نشده....فداتون بشم عشقای مامان با این انتخاب های معصوم و بچگونه تون  😍😍😍😍

 

پسندها (1)

نظرات (0)