زندگی عاشقونه مازندگی عاشقونه ما، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
عشقم محمد امین عشقم محمد امین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
نفسم ثمین نفسم ثمین ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

امین و ثمین عزیزم

من یه مادرم با یه دنیا خاطره مادرانه😊

جشن سال نو

1397/12/15 23:14
نویسنده : مامانی
339 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم

 سال 97 هم داره به انتها میرسه...یه سال پر از استرس و خاطرات خوب و بد...خدارو شکر جوجوهام سالم و سلامت کنارم هستن...

عزیزای دلم امروز یه روز پرمشغله بود برام...بلافاصله که اداره تعطیل شد اومدیم خونه نهار خوردیم و شما رو حاضر کردم برا جشن سال جدید که از طرف مهدتون برگزار شده بود...حسابی خوچلتون کردم و کلی براتون وان یکاد خوندم...برای یادگاری عکستون و میزارم اینجا دلبرای من...

عکسای مراسم و انشاالله برسن دستم میزارم تو وبتون

عاشقتونم خوشگلای من

در پناه خدا

😘😘

پسندها (2)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
7 مرداد 98 18:22
جاانم😍😍خداحفظشون کنه
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزممم😘