زندگی عاشقونه مازندگی عاشقونه ما، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
عشقم محمد امین عشقم محمد امین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
نفسم ثمین نفسم ثمین ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

امین و ثمین عزیزم

من یه مادرم با یه دنیا خاطره مادرانه😊

شب بخیر بچه ها...

1397/12/17 22:30
نویسنده : مامانی
340 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزای دلم

الان که دارم مینویسم وقت خوابتونه😴😴...

هردوتاتون تو تخت دراز کشیدین و مامانی بعد یه خونه تکونی مفصل😧 وسط اتاقتون دراز کشیده و قصه صوتی براتون گذاشته تا خوابتون ببره...بابایی هم زحمت فریز کردن مرغا رو تقبل کردن تو آشپزخونه مشغولن...😏😏

الهی فداتون بشم هرشب باید براتون لالایی بخونم تا بخابین...وگرنه ازترس اینکه شب خواب بد ببینین نمیخابین😕...ولی امشب واقعا خستم بودم...ولی خودمونیم قصه صوتی هم چیز خوبیه..یادم باشه بشینم چندتا دانلود کنم براتون برا روز مبادا😐

میبوسمتون نازنینای من

پسندها (1)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
7 مرداد 98 18:22
ای جانم😍😍 چه وبلاگ قشنگی دارین...⚘⚘ خوشحال میشم به وبلاگ منم سربزنین😍😍😘😘