زندگی عاشقونه مازندگی عاشقونه ما، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره
عشقم محمد امین عشقم محمد امین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
نفسم ثمین نفسم ثمین ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

امین و ثمین عزیزم

من یه مادرم با یه دنیا خاطره مادرانه😊

کلاس اولی مامان

1398/6/31 19:06
نویسنده : مامانی
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان 😍

امین جونم

روز اول مدرسه مباااارک نفس من

امروز روز جشن شکوفه های گل پسرم بود

خیلی خیلی تبریک میگم خیلی زیاااااااااد

الهی مامان فدات شه چقد استرس داشتی امروز

برا اینکه بتونم پیشت باشم باهم رفتیم سر کار مامانی و ساعت 9 مرخصی گرفتم و دوتایی رفتیم مدرسه شما

انقد محکم گلت و تو دستت گرفته بودی که قشنگ میشد فهمید چقد نگرانی😍

بعد که یکی یکی رفتین جلو صف و اسمتون و بلند گفتین  رفتین داخل کلاس

ای جان مامان فدات شه ماشالا از همه همکلاسی هات درشت تری جیگر من😅

قراره با سرویس مدرسه بری و بیای

راستش یکم استرس دارم انشاالله که بتونی کنار بیای هرچند خودت که عاشق سرویسی و یه سال بود کچلمون کرده بودی سر همین موضوع ولی خب بهرحال اقا امینه و یه سری اخلاقای غیر قابل پیش بینی مخصوص خودش😔

فردا یک مهره خیلی استرس دارمممممممم😐

راستی عکسا تو گوشیه سر فرصت ادامه همین پست برات آپ میکنم نفسم

دوستون دارمممممم😘

 

 

ثمین بانو جونم خوبی؟؟؟؟؟

الهی مامان فدات شه قراره از امسال دیگه تنهایی بری مهد  داداشی دیگه بچه مدرسه ای شده

ایشالا امسال آمادگی میری نفس من

البته هنوز لباس و کیفت اماده نشده فدات شم

وقتی به این فکر میکنم امسال دیگه از داداشی جدا میشی دلم میگیره

ایشالا همیشه خوش و خرم کنار هم دیگه باشین نفسای من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)