زندگی عاشقونه مازندگی عاشقونه ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
عشقم محمد امین عشقم محمد امین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
نفسم ثمین نفسم ثمین ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

امین و ثمین عزیزم

من یه مادرم با یه دنیا خاطره مادرانه😊

واکسن 6 ماهگی

1392/2/31 9:47
نویسنده : مامانی
421 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم...

پسرکم 6 ماه شدی...هورااااااااااااااااااا

پریروز من و شما و بابا بزرگ رفتیم مرکز بهداشت تا بهت واکسن بزنن...بابا رامین خیلی دوست داشت بیاد ولی نشد مرخصی بگیره...دست بابابزرگ درد نکنه...

ناز پسرم بابابزرگ برا شما خیلی زحمت میکشن ...دوست دارم بزرگ که شدی جبران کنی عسلم..آفرین ناز گل مامانتشویق

 

و اما دلیل تاخیر در نوشتن این مطلب

گل پسرم متاسفانه سر این واکسنت خیلی اذیت شدی...همین الانم که برات مینویسم 0.5 درجه تب داری ...تبت تا 38.5 هم رفت...بمیرم برات که تو این سه روز آب شدی نفسم....

 

راستی آرام جونی اومده خونه آنا، دیروز کلی با هم بازی کردین البته از این مدل بازی ها...

هییییییییییییی

میبوسمت قندکمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمیراء
31 اردیبهشت 92 13:22
سلام اذر جونم
خوبی عزیزم؟؟؟؟
خوب میشه عزیز.
ای کاش عکس 6 ماهگی شم بذاری
آرام خواهر زادت بود دیگه!!!؟؟؟؟



آره خواهر زادمه
سمیرا جون پست مربوط به عکسا(یه دنیا قشنگی)مرتب آپ میشه...با تاریخش میتونی متوجه شی عزیزم
مرسی که بهمون سر زدی...بووووووس
سمیراء
3 خرداد 92 9:18
خب آذر عزیز من پسورد رو یادم رفته میشه دوباره برام بفرستی. مرسیییییییییییییییی عزیییییییییییییییزم.