زندگی عاشقونه مازندگی عاشقونه ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
عشقم محمد امین عشقم محمد امین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
نفسم ثمین نفسم ثمین ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

امین و ثمین عزیزم

من یه مادرم با یه دنیا خاطره مادرانه😊

لحظه لحظه زندگی

1392/2/16 18:30
نویسنده : مامانی
351 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی اصلا گمان نمی كنی ولی می شود
گاهی نمی شود، نمی شود كه نمی شود
گاهی هزار دوره دعا یی اجابت است
گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود
گاهی گدای گدایی و بخت نیست
گاهی تمام شهر گدای تو می شود
گاهی ...
.
.
.   
و گاهی همه چیز آنقدر خوب پیش می رود که می خواهی خود را در آغوش خدا بیاندازی و بوسه بارانش کنی....

 

خدای بی نهایت مهربانم....معشوق من....بی نهایت سپاس به خاطر سلامتی محمدم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سمیراء
16 اردیبهشت 92 16:42
خداروشکر .
انشالله همیشه سالم و سلامت باشه قربونت برم


ممنون عزیزم...سمیرا جان قضیه آبجی چیه؟؟؟انقد نامحرمم؟؟؟
فرداهای بهتر
17 اردیبهشت 92 8:19
عزییییییییییییییزم آبجی دیگه فاطمه مون.خواهرم. یادت رفت من آبجی داشتم.!!!! ایمیلت رو بده یه عکس خوب برات بفرستم. ولی قول بده تو هم یه عکسی از بعد بارداریت بفرستی. عزییییییییزم خیلی دوست دارم ببینم چه جوری شدی.
فرداهای بهتر
18 اردیبهشت 92 12:40
راستی آذر جون تو واقعا فاطمه مونو یادت نمیاد؟؟؟!!!
تازه محسنمونم زن گرفت اونم فاطمه ست


داداش محسنو بله میدونستم ولی به خدا فاطمتون یادم نمیاد
پیر شدم سمیرااااا
گریههههههههههههههههههه
گل شقایق
26 اردیبهشت 92 11:55
خدا رو شکر. ایشالله همیشه سالم و سلامت باشه محمدامین گل.
سمیراء
27 اردیبهشت 92 8:21
سلاااااااااااااام تولد آبجیمه بدو بیا بهش تبریک بگو آخه شمام دعوتی. زن داداشم براش جشن گرفته خوشحال میشم تشریف بیارید[بوسه]
رامین ( بابای محمد امین)
29 اردیبهشت 92 12:00
سلام واقعا وبلاگ قشنگی داری ، معلومه خیلی زحمت کشیدی ، این مطلبت هم که فوق العاده بود ، خیلی دوستتون دارم.




به سلااااااااام



چه خوب که اومدی سر زدی عزیزم...خیلی خوشحال شدم...خدارو شکر که من و لایق دونسته برا داشتن همسری مثل تو...

منم دوست دارم بوووووووووووس