زندگی عاشقونه مازندگی عاشقونه ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
عشقم محمد امین عشقم محمد امین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
نفسم ثمین نفسم ثمین ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

امین و ثمین عزیزم

من یه مادرم با یه دنیا خاطره مادرانه😊

درد و دل با معبود

1392/2/16 11:56
نویسنده : مامانی
433 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا !.......... دریاب حال مرا که.... از وصف حالم عاجزم.... و خسته....

دریاب مرا ! این بنده ی سراسر بغض و حسرت را....

صبر !.... صبر را به من هدیه کن!

خدایا !...بگذار دست یابم به هر آنچه که دلم با او آرام میگیرد... و مگذار! تو را قسم به خداییت مگذار گناه کنم....

خدایا! مواظبم باش! مواظب این روح بی قرار و تنهایم باش!

خدای مهربانم ای بی کران نازنین!... عاشقم بر تو و هر آنچه که به من هدیه می کنی!

بهترین ها را به قلب بی قرار و تنهایم هدیه کن... ای قدرتمند بی نهایت کریم.

دوستت دارم ای مهربان... تو را سپاس برای همه ی رحمت هایت...

با من بمان.... خدا.... با من که تنها تو نگهدار منی! به تو و محبت و مهر و هدایتت نیازی مبرم و عمیق دارم.

 

نار دونه من داریم میریم سونو ...امیدوارم سنگریزه ها دفع شده باشن..

خدایا پسرمو به تو میسپارم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمیراء
16 اردیبهشت 92 16:38
سلام عزیزم
چند وقت نبودی!!!؟؟؟؟
چی شده آذر جونم؟؟؟خدا بدنده!!!



عزیزم محمد امین سنگ کلیه داشت...یه ماه تحت درمان بود ...شکر خدا امروز بردمش سونو سنگا دفع شده بودن...
سمیراء
17 اردیبهشت 92 8:20
خداروشکر عزیییییزم.


ممنون سمیرا ی گلم