زندگی عاشقونه مازندگی عاشقونه ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
عشقم محمد امین عشقم محمد امین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
نفسم ثمین نفسم ثمین ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

امین و ثمین عزیزم

من یه مادرم با یه دنیا خاطره مادرانه😊

خدا جونم شکرت

1392/3/12 17:01
نویسنده : مامانی
261 بازدید
اشتراک گذاری

جوجو کوشولوی من سلام

امروز شما دقیقاااااا 6 ماه و 16 روزه شدی...قربون قد کشیدن گل عشقم برممممم....قلب

عزیز دل مامان 6 ماه و 3 روزه بودی که اولین کلمه زندگیت رو گفتی هرچند مفهومش و نمیدونستی

بابا...دوبار گفتی...پشت سر هم...ساده اما شیرین...با همین کلمه یه دنیا ذوق و هیجان رو به من و بابایی هدیه کردی...بابایی انقد خوشحال شد که شما از شدت ذوقشون ترسیدی و دیگه هیچ کلمه ای تا امروز نگفتی

منتظر از دست باباییییییییچشمک

مامان جونی شما از اولین روز ماه مبارک رجب فقط و فقط شیر خودمو خوردی...امروز 22 روزه...خدا رو هزاران بار شکر که نعمت شیر دادن به فرشته کوچولومو از من دریغ نکرد...بابت این قضیه بی نهایت خوشحالم...

وکلی خوشحالی دیگههههههههههههنیشخند

آخه سر قضیه شیر خشک خوردن تو خیلی ناراحت بودم و کلی جنگیدم تا این که موفق شدم دوباره شما رو از شیره وجود خودم تغذیه کنمممم

می بوسمت عسلکممممممممماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیراء
13 خرداد 92 12:07
وااااااااااااااا اقا رامین این چه کاری بود کردید؟؟؟!!!!!!!
خداروشکر انشالله همیشه خوش و خرم سلامت باشه



خخخخخخخخخخخخخخخ