زندگی عاشقونه مازندگی عاشقونه ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
عشقم محمد امین عشقم محمد امین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
نفسم ثمین نفسم ثمین ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

امین و ثمین عزیزم

من یه مادرم با یه دنیا خاطره مادرانه😊

مزه شیرین انتظار

1391/8/1 22:58
نویسنده : مامانی
317 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم،مامانی داره  برا اومدنت لحظه شماری میکنه

همش تو رویاهام تو رو تو لباسات تصور میکنم و دلم آب میشه

بابایی هم دلش برات یه ذره شده ...دوس داریم زودتر آذر ماه بیاد و تو بیای تو بغلمون

یه چیزی بگم؟؟؟

خیلی دوس دارم شبیه بابا رامین باشیخیال باطل

آخه من بابایی رو خیلی دوس دارم،مطمئنم تو هم بیای عاشقش میشی

بابا رامین خیلی دوس داره بیاد اینجا و برات بنویسه ولی حیف وقت نمیکنهاوه

ولی هر روز صب تا باهات خداحافظی نکنه سر کار نمیره

هر وقتم زنگ میزنه احوال گل پسرشو از من میپرسه

تو هم که تا صدای بابایی رو میشنوی ورجه وورجه هات شروع میشه...بغل

هم من هم بابا رامین همه کاری میکنیم تا پدر و مادر خوبی برات باشیم

امیدوارم بتونیم

دوستت داریممژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سمی
12 مهر 91 17:11
به نظر من تنها انتظاری که واقعا شیرینه انتظار بدنیا اومدن بچه برای مادره.انشاالله که پسری صحیح و سالم بدنیا بیاد. با اجازت لینکت کردم گل پسری منم فصل پاییز بدنیا میاد(آبان)
عروسک خانوم
1 آبان 91 14:38
دیگه چیزی نمونده که بیاد تو بقلت