زندگی عاشقونه مازندگی عاشقونه ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
عشقم محمد امین عشقم محمد امین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
نفسم ثمین نفسم ثمین ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

امین و ثمین عزیزم

من یه مادرم با یه دنیا خاطره مادرانه😊

شیطونی تو مطب سونوگرافی

1391/7/10 8:25
نویسنده : مامانی
728 بازدید
اشتراک گذاری

با کلی استرس وارد اتاق سونو شدم خانوم دکتر مث همیشه لبخند میزد منم برا اینکه کم نیارم یه لبخندی زدم ورو تخت دراز کشیدم

چند ثانیه گذشت سرمو کمی بالا آوردم تا شاید بتونم تو رو تو مانیتور ببینم ولی نه خانوم دکتر زرنگ تر از این حرفا بود

یه کم که گذشت دکتر گفت به پهلو دراز بکش این کوچولو انگار امروز میخواد سر به سرمون بذاره یه خنده ای کردم و چرخیدم ولی  انگار قرار نبود دست از شیطونی برداری و بذاری خانوم دکتر قد نازتو اندازه بگیره.قرار شد یه چیز شیزین بخورم  و دوباره امتحان کنیم

با بابایی رفتیم کافی شاپ همیشگی و بعدش یه چرخی زدیم و برگشتیم مطب البته تو دلم کلی باهات حرف زدم تا دست از شیطونی برداری و بنده خدا رو اذیت نکنی

خواستم تا نوبتم بشه بشینم که یکی از خانومایی که اونجا کار میکرد گفت نههههههههههههه نشین خانوم دکتر سپرده که نذاریم بشینی

به زور جلو خندمو گرفتم و سر پا موندم...

همین که دکتر دستگاهو گذاشت رو شکمم ابروهاشو داد بالا

فوری با خنده گفتم میدونم بچم زیادی شیطونه شما ببخشین

دکتره هم آروم گفت چی در گوشش گفتی که اینقد اروم شده و دراز کشیده

-هیچی فقط دعواش کردم که آبرو داریم و...(ولی تو دلم کلی قربون صدقت رفتم که اینقد به حرف مامان گوش  میدی)

وقتی که جوابو گرفتیم دیدیم انگشتت تو دهنت بوده الهی مامان فدات بشه

گالری تصاویر سوسا وب تولز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پگاه مامان آرش کوچولو
15 تیر 91 16:05
ایشالله به سلامتی زایمان کنی و نی نی ات رو بغل کنی ...
شیدا مامان پانی
29 شهریور 91 2:24
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir