زندگی عاشقونه مازندگی عاشقونه ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
عشقم محمد امین عشقم محمد امین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
نفسم ثمین نفسم ثمین ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

امین و ثمین عزیزم

من یه مادرم با یه دنیا خاطره مادرانه😊

یک سال و اندی بعد .....

1395/3/2 21:34
نویسنده : مامانی
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااام فینگیلای من

از کیه اینجا چیزی ننوشتم...شرمنده جفتتون هستمغمگین

خدا روشکر دیگه از اب و گل در اومدین...البته شیطونیاتون چند برابر شده ولی خداییش روزای سختیم تموم شدن شکر خدا....الان که دارم مینویسم محمد امینم 3 سال و 6 ماهشه و ثمین عزیزم  1سال و 11 ماه...روزای پر فراز و نشیبی داشتیم که گذشت هم تلخ هم شیرین...البته الان فقط خاطره شیرین از گذشته دارم خدا روشکر که سالم و سلامتید 

الان که دارم مینویسم دارید با پسر عموتون بازی میکنید جیغ تون تا هزار خونه اونور تر میره..این یعنی سالم و سلامتید و خوشحال خدا رو صد هزار بار شکر

 

خبر های خوشی در راهه میام براتون مینویسم 

دوستتون دارم زیاااااااااااااااادبوس

 

پسندها (1)

نظرات (0)