زندگی عاشقونه مازندگی عاشقونه ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
عشقم محمد امین عشقم محمد امین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
نفسم ثمین نفسم ثمین ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

امین و ثمین عزیزم

من یه مادرم با یه دنیا خاطره مادرانه😊

♥♥♥تولد محمد امین جوووونم♥♥♥6 ماهگی ثمینم

1393/9/18 22:16
نویسنده : مامانی
453 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام کوچولاهای من...عزیزای دلم معذرت میخام انقد دیر به دیر میام....کلی سرم شلوغه....وقت نمیکنم یه لحظه نفس تازه کنم چه برسه به آپ کردن وبتونخواب آلود

مرد کوچولوی من ..عزیز تر ازجونم....مبارکه تولد دوسالگیت....

               

عزیز دلم ...گل پسرکم...امیدوارم همیشه تنت سالم و لبت پر از لبخند باشه...فدات بشم شب تولدت انقد ذوق کردی که حد نداره....خوشگلکم شرمنده به خاطر ایام محرم نمیشد جشن بگیریم ..ایشالا سالای بعد جبران کنیم عسل مامان...دست پدر بزرگا و مادر بزرگات هم درد نکنه که با اینکه دعوت نبودن ولی حسابی شرمندمون کردن...محبت

ایشالا زود زود با یه عالمه عکس میام عشق مامان

ثمین خانوم گل گلاب عزیز دلم دیگه هزار ماشلا خانووووم شدی..هر چند همچنان سختمه نگهداری از جفتتون ولی تو همون ده دقیقه ای که با داداشی تو اتاقتون مشغولی کلی از کارامو میکنم...6 ماهت پر شد و من کم کم میخام بهت غذا بدم..هر چند موندم چی بدم ....به خاطر الرژیت نمیشه بهت فرنی بدم....بمیرم برات همش تو فکرتم....توکل به خدا میدونم این روزا میگذره و دختر من ایشالا یه روزی خانوووووووم میشه و میشه نفس مامان و باباش...

شکر خدا عاشق همدیگه این..آرزومه همیشه خوب و خوش باشین...

دوستتون دارممممحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان الهه وباباامیر
16 بهمن 93 12:07
وااای الهی قربونشون برم من
مامانی
پاسخ