زندگی عاشقونه مازندگی عاشقونه ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
عشقم محمد امین عشقم محمد امین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
نفسم ثمین نفسم ثمین ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

امین و ثمین عزیزم

من یه مادرم با یه دنیا خاطره مادرانه😊

تولد آرام کوچولو

1391/3/24 19:17
نویسنده : مامانی
513 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت 8:30 صب بود مامانی تا بیمارستان و تنهایی و پیاده رفت ولی تو راه همش به روزی فک میکرد که قراره بره بیمارستان و با یه فرشته برگرده

اول رام ندادن ولی بعدش که یکم اصرار کردم و البته با صحبتای عمو ادریس بالاخره رفتم داخل

خاله ناهید و برده بودن اتاق عمل و مامان بزرگ و آقاجون  تو اتاق انتظار بودن و البته قیافشون داد میزد که چقد استرس دارن منم که کارمو خوب بلد بودم شروع کردم به مزه پروندن و جو و عوض کردم

البته  بعدش نوبت خودم بود چون وقتی رفتم یه سر به خاله ناهید بزنم کلی مامان دیدم که همشون استرس داشتن و تازه فهمیدم یه نی نی هم تو دل منه و همه اینا قراره برا منم تکرار بشه

همین که پیش مامان بزرگ اینا برگشتم همش قران میخوندم تا هم خودم استرس نگیرم و هم خاله ناهید راحت تر بتونه نی نیشو دنیا بیاره

بالاخره ساعت 12 بود که ارام کوچولو نزول اجلال کردن و تشریفشون رو آوردن به دنیای ما!!!!

همین که در اتاق عمل باز شد و همراه خاله رو خواستن من و مامان جون پریدیم داخل و یه نی نی کوچولو که یه ریز جیغ میزد و بهمون نشون دادن

من هم که با خنده ای ریز و البته قاطی با اشک شوق چنان منظره جالبی به وجود آورده بودم که همه نی نی رو ول کرده بودن و داشتن منو نیگاه میکردن

حالا بماند سر لباس پوشوندن به این کوچولوی سمج چه بر ما گذشت و در مرحله شیر خوردنش چه بر خاله

البته همین که خاله رو آوردن تو بخش و یه کم اوضاع و احوال بهتر شد تازه پرستارا فهمیدن که من اضافیم و پرتم کردن بیروووووون

شرمنده عزیزم خیلی قلمبه سلمبه نوشتم هر وقت خواستی بخونی بهم بگو بیام جاهای سختشو برات  معنی کنم

به امید روزی که تو رو بغلم بگیرم بوووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهسا
30 تیر 91 18:09
ساحل
10 مرداد 91 23:24
وقتی نینی تکون میخوره خیلی لحظه شیرینی هست....یه حس خاصی هست...
مامان پرهام
25 مهر 91 23:25
یه روزی بیاد که دلمون واسه این تکونای نی نی تو دلمون تنگ بشه!!
سمیراء جونت
2 دی 91 17:15
سلام به آذر عزییییزم
خوبی عزیز
مبارکه خاله شدنت رو میگم.
آرام خانوووووووووووووم
به ناهید جون از طرف من تبریک بگو.


ممنون عزیز دلم...دوست دارمممم...