زندگی عاشقونه مازندگی عاشقونه ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
عشقم محمد امین عشقم محمد امین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
نفسم ثمین نفسم ثمین ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

امین و ثمین عزیزم

من یه مادرم با یه دنیا خاطره مادرانه😊

یه دنیا احساس

1392/10/26 17:35
نویسنده : مامانی
425 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلای مامان سلام

محمد امین من....روزای پر استرسی رو داریم با هم سپری میکنیم...از یه طرف باید مواظب مهمون عزیزمون باشم تا خدایی نکرده اتفاقی براش نیوفته و به سلامتی بیاد پیشمون و از طرف دیگه هزار ماشالا شما شیطون شدی و پر انرژی...مامان فدات شه که انقد به شیر من وابسته ای و من مجبورم از شیر بگیرمت....البته تا جایی که برا جفتتون بد نباشه شیرت میدم عشق مامان...همه تلاشم اینه که شما اذیت نشی و بهت سخت نگذره...

 

کنجد کوچولوی من....امروز رفتیم سونو . من برا اولین بار شما رو دیدم...چقد اروم بودی عزیز مامان...شکر خدا رشدت خوب بود و تو 7 هفته و 5 روز 16 میلیمتر قد کشیده بودی ....دقیقا اندازه یه لوبیای بزرگ ههههه

می بوسمتونماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)