زندگی عاشقونه مازندگی عاشقونه ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
عشقم محمد امین عشقم محمد امین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
نفسم ثمین نفسم ثمین ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

امین و ثمین عزیزم

من یه مادرم با یه دنیا خاطره مادرانه😊

9 ماه دیگر هم گذشت...

1392/5/30 19:02
نویسنده : مامانی
565 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسری مامان...9 ماهه شدی عزیز دلممممم....

9 ماه تو رو تو وجودم بزرگ کردم....از من تغذیه کردی ...با من بودی هر لحظه...چقد استرس مثبت بودن جواب ازمایش رو داشتم...باورم نمیشد که خدا منو لایق دونسته یه فرشته برام بفرسته که بهم بگه مادررر...بعد از 8 ماه انتظار بالاخره بی بی چک مثبت شد...سختی های دوران شیرین بارداری بماند...هر لحظه از خدا سلامتی تو رو میخاستم....خدا رو هزار مرتبه شکر به خاطر زیبا ترین هدیش...محمد امین گلم

 

از زمینی شدنت 9 ماه میگذره...9 ماه پر از نشاط...9 ماه پر از زندگی...البته همراه با مسئولیت ...مادر بودن واژه سنگینیه...اینو با تمام وجودم میگم...

و من تو این مدت عشق رو به معنای واقعی تجربه کردم...

گل قشنگم...دوستت دارممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

امید
30 مرداد 92 16:48
مرسی، جالب بود



خواهش میکنم..ممنون که سر زدین...
سمیراء
30 مرداد 92 23:13
انشالله قسمت ما بکنه


ایشالاااااااااااااااا

هههههههههههههه
گلین
10 شهریور 92 1:05
9 ماهگی ات مبارک شازده پسر


ممنونم عزیزممممممممم
خوبی گلین جون...دریا ی گلم خوبه؟؟؟؟
دریا
20 شهریور 92 22:44
سلام عزیزم من اولین باره به وبلاگتون مییام خیلی قشنگ بو ان شالله خدا پسرتو برات حفظ کنه و همیشه شاذ باشی
خوشحال میشم به منم سر بزنی


مممنونم که سر زدین....حتما میام
سمیرا
27 شهریور 92 22:24
ئئئئئئئئهههههههههههههههه
کی؟؟؟؟
آخییییییییییییییییییییی
مبارکه
از طرف من خیلییییییییییییییییییییی بهش تبریک بگو
خیلییییییییییی خوشحال شدم
آخیییییییییی عزیییییییییییییییزم
ایشالله خوشبخت شه.
از ته ته ته قلبم براش ارزوی خوشبختی میکنم
دختر خوبی بود


سمیرا جونم 10 شهریور عقد کرده ...با همکلاسی دوره کارشناسی...

مرجان مامان آران و باران
17 مهر 92 16:10
سلام عزیزم ایشالا به سلامتی فارغ بشیی
1سال و 8 ماه تفاوت دارن عزیزم


ممنونم گلم که سرزدی....خدا برات حفظشون کنه
بووووووووووووووووووس
سمیراء
18 آذر 92 8:27
ئئئئههههههههه کدومشون؟؟؟؟ با کی عقد کرده؟؟؟