زندگی عاشقونه مازندگی عاشقونه ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
عشقم محمد امین عشقم محمد امین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
نفسم ثمین نفسم ثمین ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

امین و ثمین عزیزم

من یه مادرم با یه دنیا خاطره مادرانه😊

گل پسرم نبینم طوریت شه...

1392/5/29 19:00
نویسنده : مامانی
563 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم بعد از این که مطلب قبلی رو برات نوشتم یه اتفاق خیلی خیلی بد برات افتاد

دستتو به لبه میز کامی گرفتی تا بلند شی.....تا بخام بگیرمت دستت سر خورد و سرت محکم خورد به گوشه میز....خیلی گریه کردی البته من بیشترگریه.....دلم ریش میشه وقتی صدای گریتو میشنوم...نگران

 

هستی مامان  ایشالا دیگه هیچ وقت هیچ وقت اوووف نشی...البته میدونم با این همه شیطنت شما نمیشه ....

از این به بعد بیشتر مواظبت خواهم بود نفسممممقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمیراء
29 مرداد 92 19:13
خب اذر عزیییییییییییییز مواظب بچه باش مامان خانوم


تو هم که اشکت میاد پایین .


یادت میاد پیش خانم ...یادم رفت فامیلیشو مسئول خوابگاه بودش


گریه میکردی گریه الکی.


میگفتی من خوب میتونم الکی گریه کنم.


ای اذر عزیزم ای ای ای.


چقدر دور از هم....



سمیرا جونم چار چشمی مواظبشم به خدا....ماشالا خیلی شیطونه هههه


آخ آخ یادش بخیر ههههه....خانوم الهویی بود نه؟؟


کلی تفکر کردم تا یادم اومد خخخخ





سمیرااااااااااااااااا....گریهههههههههههه







خواب گو
29 مرداد 92 21:12
سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.


ممنونم عزیزم...