زندگی عاشقونه مازندگی عاشقونه ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
عشقم محمد امین عشقم محمد امین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
نفسم ثمین نفسم ثمین ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

امین و ثمین عزیزم

من یه مادرم با یه دنیا خاطره مادرانه😊

شیرین ترین پسر دنیا شدیییییییی

1392/5/26 16:55
نویسنده : مامانی
511 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جوووونی سلامقلب

 

یه عالمه حرف دارم باهات....کلی شیرین شدی...اینو همه میگن همههههه...

بذار از شیرین کاریات بگم...بابایی رو تا میبینی میگی بـــــــــا بــــــــــا..منو میشناسی و صدام میزنی تا بغلت کنم...تا یه چیز جالب مثل لب تاب یا ظرف غذاتو میبینی میگی به..به....خوشمزه

 

و مهم تر ازهمهههههههههههه دییییی دییییییییییییییییییینهورا

 

چار دست و پا شدییییییییییییییییییییییییییییییی...تشویقخوردنی مامان الان دیگه همه خونه رو میچرخی ...اگه تو اتاق تنهایی خواب باشی و پیشت نباشم...بیدار که بشی تا دم در میای و صدام میزنی...عسلممممممممممماچ

عاشق بازی کردن با کاسه بشقاب ،لوازم آرایشی مامان ،و هر چیزی هستی که کوچکترین شباهتی با اسباب بازی نداره...منتظر

کلی عکس دارم تا برا پست مربوط به عکس آپ کنماوه...حیف وقتش نمیشه...

همین الانم اومدی داری پامو میکشی و میگی ما ما...یعنی بیا باهام بازی کن....لبخند

 

دوست دارم ملوسکمممممممممممممممم....قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمیراء
27 مرداد 92 14:07
سلام اذر عزیزم
چرا انقدر دیر دیر اپ میکنی عزیزم؟؟!!!
ماشالله دیگه داره بزرگ میشه.
خداحفظش کنه.
انقد دوست دارم از نزدیک ببیمش که حد نداره.... ولی حیف که راه دوره


منم خیلی دلم برات تنگ ششده دوست خوبم
نمیدونی این ورووجک چقد شیطون شده آخه ...هههه

باشه قول میدم زود زود آپ کنم خخخخخ
مامان خانومی
28 مرداد 92 12:26
سلام
عزیزم خوبی؟
توی دستام یه فانوسه
یه کاسه
اومدم تا بیای برای اجابت شدن دعام دعاهاتو بندازی درون کاسه و با دعای خیرت راهیم کنی
دوست داشتی بیا وبم چون من ادرس دوباره ندارم.دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم تا برای هم چاره گشایی کنیم تو روزای سختی


عزیزم آدرس وبت برام باز نمیشه...اگه میتونی دوباره برام بذار...مرسیییی