زندگی عاشقونه مازندگی عاشقونه ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
عشقم محمد امین عشقم محمد امین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
نفسم ثمین نفسم ثمین ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

امین و ثمین عزیزم

من یه مادرم با یه دنیا خاطره مادرانه😊

7 ماهگی شاه پسرم

1392/3/28 14:31
نویسنده : مامانی
322 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامان سلام

7 ماهه شدی...آخ جوووووووووووووووون

باورم نمیشه 7 ماه از مامان شدن من میگذره...نمیدونم تو این مدت تونستم برات مادر خوبی باشم یا نه...

 

جیگر مامان...مروارید دار شدی...مبارکته....البته یه لنگس و خیلی هم چوچولویه...خیلی دوسش دارمقلب

در تدارک وسیله های آش دندونیت هستم...

گل پسرم دیروز رفتیم مرکز بهداشت و متاسفانه رشد این ماهت زیاد خوب نبوده...نگران

دیگه غذا هم خوب نمیخوری...گریه البته امیدوارم همه اینا به خاطر دندون در آوردنت باشه...

و یه چیز با مزه اینکه موقعی که میخاستن وزنتو چک کنن رو ترازو نشستی و با دستات لبه هاشو گرفتی..خیلی صحنه با حالی بود...خنده

عسلکم خیلی خیلی دوست دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمیراء
29 خرداد 92 22:50
سلام عزییییییییییییییییییییییزم. چرا به من رمز ندادی!!!!! مروارید!!!! مروارید دیگه چیه عزییییییییییزم!! برا منم بفرست دندونیشو میگم آذر جون
مامان رخي(مامان رادوين)
2 تیر 92 3:31
عزيزم مبارك باشه مرواريدت خاله جون رادك هم واست بوس ميفرسته گازش نگيرياااا جيگر طلااااااا
مامان ساتیار
6 تیر 92 1:29
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com