زندگی عاشقونه مازندگی عاشقونه ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
عشقم محمد امین عشقم محمد امین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
نفسم ثمین نفسم ثمین ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

امین و ثمین عزیزم

من یه مادرم با یه دنیا خاطره مادرانه😊

ناردونه من شیطون شده

1391/7/5 9:16
نویسنده : مامانی
330 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااام به پسملی مامان

قند عسلم دیروز من و بابایی رو تو مطب سونو کلی ذوق زده کردی

همیشه من بعد از سونو از کارای شما و حرفای خانوم دکتر برا بابایی میگفتم ولی ایندفعه خود بابایی هم اوومد داخل تا شما رو ببینه

که ایندفعه برا ما سنگ تمووم گذاشتی

اولش که با یه دست انگشتای پاتو گرفته بودی یه لحظه که مامان خندش گرفت فوری دستت و گذاشتی تو دهنت و منو بابایی مردیم از خنده

یه لحظه چشامو بستم و بلند گفتم خدایا شکرت

و خانووم دکتر مانیتور رو بر گردوند سمت خودش تا راحت تر کارش و انجام بده

خدا روشکر خوب رشد کرده بودی  تو هفته 29 ،1200 وزنت بوود

الهی مامان قربوونت بشه فرشته کوشولوی من

من و بابایی بی صبرانه منتظر اوومدنت هستیمقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پرهام
25 مهر 91 23:18
سلام خسته نباشید: خاطرات جالب و زیبایی بود منم مثل شما یک نی نی ناز توراه دارم الان 25مهر هفته 35 هستم ایشاءاله همه مامانا نی نی های سالم و صالحی بدنیا بیارن