زندگی عاشقونه مازندگی عاشقونه ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
عشقم محمد امین عشقم محمد امین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
نفسم ثمین نفسم ثمین ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه سن داره

امین و ثمین عزیزم

من یه مادرم با یه دنیا خاطره مادرانه😊

دور همی سه نفره

1397/7/6 9:00
نویسنده : مامانی
339 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقای مامان...بغل

امروز جمعه اس و من بعد یه هفته پر ترافیک مثلا میخاستم استراحت کنم که شماها نمیدونم چرا ساعت هشت بیدار شدین جفتتون هیپنوتیزم...هر روز سر مهد رفتن حسابی پیرم میکردین تا از تخت کنده بشین...و اینطوری شد که من ارزو به دل موندم برا خواب حسابیخواب آلود...اخه دور از جونتون حسابی سرما خورده مامانی...الان که دارم مینویسم تو اشپزخونه دارم براتون صبحونه حاضر میکنم شما دوتا تو اتاقتونید...از سر و صداتون برمیاد که ثمین خانوم قهر کرده و داره ناز میکنه...امین جان هم با بغض میگه چرا اینطور میکنی؟؟چرا باهام بازی نمیکنی؟؟؟چرا قهری؟؟؟الهییی فداتون بشم خیلی دوست دارم بیام اشتی تون بدم ولی همیشه اینطور وقتا منتظر میشم خودتون مساله رو حل کنید...اینم عکس داغ داغ...این ثمین خانوم که قهر کرده و داره برا داداشش ناز میکنه و نمیره بازی 

اینم امین خان که داره از دل خواهرش در میاره...

حالا واقعا چی شده و چیکار کردین خدا میدونهسوال....صداش بعدا درمیادزبان ...امروز تا غروب سه تایی با همیم...بابا رفته تالار کمک بابا بزرگ امروز مهمون دارن و سرشون حسابی شلوغه

عاشقتونم نفسای من ...من دیگه برم صبحونتون و بدم که هر سه تامون گرسنه ایم...دوستتون دارمبای بای

پسندها (5)

نظرات (4)

مامانمامان
6 مهر 97 9:34
ماشاالله بهشون
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزدلم...ممنون که سر زدینگل
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
6 مهر 97 11:10
خدا حفظشون كنه شما هم ان شاا... بهتر شدين
مامان صدرامامان صدرا
6 مهر 97 18:39
محبت
❤️Maman juni❤️Maman juni
6 دی 97 23:27
sahar khizan dige 🌺