زندگی عاشقونه مازندگی عاشقونه ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
عشقم محمد امین عشقم محمد امین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
نفسم ثمین نفسم ثمین ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

امین و ثمین عزیزم

من یه مادرم با یه دنیا خاطره مادرانه😊

22 ماهگی محمد امین(هورااااا) // آلرژی ثمین:(((((((((

1393/6/30 20:26
نویسنده : مامانی
551 بازدید
اشتراک گذاری

محبتخدایا هار بار شکر به خاطر سلامتی بچه هاممحبت

محمد امین عزیزم...هزار ماشالا انقد شیطون شدی که دیگه یه وقتایی واقعا کم میارم...سر سفره همش ریخت و پاش میکنی آخه خیلی دوست داری خودت غذاتو بخوری...مامان فدای قاشق گرفتنت نفسم...خیلی وقته راحت کلمه ها رو یاد میگیری و جمله های دو کلمه ای رو میگی...فقط خیلی زود حوصلت سر میره...نفس مامان ایشالا چند ماه دیگه همبازیت بزرگ شده و میتونین باهم بازی کنین...عاشق خواهرتی و واقعا دوستش داری...ثمین هم همیشه محو تماشای تو میشه...دلم ضعف کرده برا روزی که شما دو تا رو در حال بازی ببینم...ایشالا به زودی زووووووووووووود

فقططططططططططططططط

یه معذرت خواهی بهت بدهکارم..چند روز پیش نمیدونم چم شد از کوره در رفتم و شما رو دعوا کردم...الانم صدای گریت تو گوشمه...مامانی منو ببخش....این مدت واقعا تحت فشار بودم و هستم..روزام به سختی شب میشن...خدا میدونه حاضرم هزار بار بمیرم و خار تو پاتون نره...میدونم تو تقصیری نداری...میدونم از دل مامان بی خبری...از این به بعد سعی میکنم ارومتر باشم...البته اگر فشار زندگی بگذاردددددددددددددد

 

ثمین خانوم گل گلاب...فرشته کوشولوی من....الان 3 ماه و 15 روزه ای...دیروز بردیمت تبریز پیش دکتر سلطانی....بماند که تو راه رفت و برگشت و تو مطب دکتر چقد خانوووووووم بودی و دلبری میکردی...متاسفانه حساسیت همچنان با من و شما هست و اینبار دکتر برات شیر خشک بیومیل سوی نوشت....امیدوارم بهت بسازه عزیزم...هرچند تو داروخونه های اهر نیست و مجبوریم از تبریز تهیش کنیم ولی اصلا اهمیت نداره...

عزیزم تو سه ماه و 14 روزگی 6700 وزنت بود...شکر خدا دکتر گفت رشدت عالیه و من میتونم همچنان از شیره وجودم تغذیت کنم و شیر خشک رو هم فقط روزی 100 سی سی استفاده میکنم...فقط به زور شیشه میگیری که ایشالا اونم درست میشهقوی

خدایا مواظبشون باششششششششششش

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان آرمیتا
27 آبان 93 8:24
صدای یک پرواز فرود یک فرشته آغاز یک معراج و شروع یک زندگی تولدت مبارک
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم