زندگی عاشقونه مازندگی عاشقونه ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
عشقم محمد امین عشقم محمد امین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
نفسم ثمین نفسم ثمین ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

امین و ثمین عزیزم

من یه مادرم با یه دنیا خاطره مادرانه😊

مادرانه با پسرکم

1391/11/13 16:43
نویسنده : مامانی
448 بازدید
اشتراک گذاری

ناردونه من امروز بیست روزه شدی....خدایا شکرت

کم کم  نی نی داری داره دستم میاد...واااااااای که مامان بودن چقد سخته...البته یه لبخند ناز تو خستگی به تنم نمیذاره....

الهی مامانی فدات شه کم کم شیطونی ها و شیرین کاری هات و رو میکنی....

امروز بابایی شما رو تو بغل گرفته بود تا بخابی که یهو پاهاتو بلند کردی گذاشتی رو سینه بابایی...

منظره جالبی بود....کلی ذوق کردیم

الان که دارم برات مینویسم رو پاهام خواب رفتی...البته پاهامم خواب بردی

 

دارم برات کلاه میبافم...نمیذاری که اندازت کنم... امیدوارم خوب اندازت بشه...

عزیز دلم کم کم داری بزرگ میشی شکر خدا....البته من اصلا متوجه نمیشم ...اینو بقیه میگن

450 گرم اضافه کردی عسلم و شدی 3450....

دوست دارم شیرینکممممممممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ساحل
18 آذر 91 14:54
وای چه پسر نازییییییییییییی ...پسرمون تپل هم که شده ..مبارکه بوس
سمیراء جونت
2 دی 91 17:19
عززززززییییییییییییییییییییزم مبارکه
انشالله بزرگ شه ،دوماد شه ،مهندس شه
مبارکه عزیز
حسابی بهت تبریک میگم
از طرف من یه بوس کوچولو کن.
نگفتم بوس گنده چون هنوز صورتش تازست،حیفه.گناه داره ،لپاش درد میگیره.
خیلی مراقبش باش.
به نظر من آذر جون هر ماه ازش عکس بگیر و عکسای هر ماهش روبزار تو وبلاگش.


اگه تنبلی بذاره

مریم
29 دی 91 17:42
نازی خدا برات حفظش کنه وبلاگ خوشگلی داری. میخواستم بپرسم میشه راهنماییم کنی که چطوری منم میتونم عکس های دخترم رو بذارم توی وبلاگش آخه من بلد نیستم . بلد نیستم چطری آپلود کنم. ممنون میشم مرسی.