زندگی عاشقونه مازندگی عاشقونه ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
عشقم محمد امین عشقم محمد امین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
نفسم ثمین نفسم ثمین ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

امین و ثمین عزیزم

من یه مادرم با یه دنیا خاطره مادرانه😊

سالگرد ازدواج

1391/11/13 16:43
نویسنده : مامانی
427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناردونه مامان...

امروز سالگرد عروسی منو بابایی بوود...جشن کوچیکمون در نهایت سادگی برگزار شد...

من و بابایی و مامان بزرگ و بابا بزرگ...وشما که تو دل مامان بودی....همین

خیلی خوش گذشت....همه چی خوب بود...بابا بزرگ همش میپرسید که مناسبتش

چیه و من از خجالت همش میگفتم تولد باباییه ههههههههه

آخرش بابا رامین گل گلاب شیطونیش گل کرد و لو داد که قضیه چیه!!!!!

ومامانی شد خجالت

از الان شوق جشن سال آیندمونو دارم....من و بابایی و گل پسرموووووووووون

دوستت داریییییییییییمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ساحل
14 آبان 91 14:00
سالگرد ازدواجتون مبارک منم امروز تولد همسری هست واسش یه عروسک بافتم
عروسک خانوم
14 آبان 91 18:35
لی لی لی لی لی لی لی به افتخار عروس و دومادددددددددددددددددددددددددد
مامان طاها
14 آبان 91 23:28
مبارکه.ایشاله به پای هم پیر شین.... لیلی ومجنون که میگن شمایین.
سمیراء جونت
2 دی 91 17:22
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
بهت تبریک میگم عزیییزم.
البته دیگه وقتش گذشته.ولی شما قبول کن
خوش باش عزیز

قربونت سمیرا جووونم...خودت خوبی؟؟عروس نشدی؟؟